Nie tylko podstawowe usługi ale również elementy usług dodanych, czyli specyficzne, dodatkowe usługi będące swoistymi atrakcjami w hotelu zapewniają gościom przyjemność z pobytu w danym obiekcie. Coraz więcej gości poszukuje dodatkowych usług, które zapewni im obiekt
SPA, Basen, Stok narciarski – to dopiero początek
Resorty hotelowe, które inwestują w swoje najbliższe otoczenie oraz atrakcje dostępne głównie dla gości danego obiektu zdobywają serca Polaków, ale też turystów na całym świecie. Aby przyciągać nowych gości i nie być zwykłym hotelem duże obiekty noclegowe inwestują w dodatkowe obiekty przyciągające pod ich strzechy całe tłumy gości. Resorty SPA, Termy z hotelami, a nawet stoki narciarskie przy hotelu stałą się w Polsce coraz częstszym widokiem.
Rozliczanie wszystkich usług wymaga prawidłowo działającego systemu obsługi hotelowej. Obecnie oferowane oprogramowanie hotelowe to znakomite możliwości rozliczania i zarządzania zarówno rezerwacjami i wszystkimi kwestiami związanymi z pobytem w hotelu, jak też umożliwiają zarządzanie personelem hotelowym.
Dobre oprogramowanie i jego składniki
Oprogramowanie hotelowe pozwala nie tylko na odbiór i zapisywanie rezerwacji, oraz zarządzanie księgą meldunkową hotelu. Współcześnie elastyczne programy takie jak Chart pozwalają na niemal automatyczne zarządzanie rezerwacjami spływającymi z portali rezerwacji oraz strony internetowej hotelu. Współdziałanie poszczególnych kopii programu na komputerach pracowników odpowiedzialnych za inne usługi oferowane w hotelu daje możliwość zarządzania ich pracą. Goście hotelowi odwiedzający zinformatyzowany obiekt hotelowy mogą być obsługiwanie sprawnie, a rozliczenie ich pobytu odbywa się w sposób automatyczny, uniemożliwiając popełnienie pomyłki przez pracowników.