Każdy, kto ma za zadanie tworzenie marketingu dla branży turystycznej wie, że stworzenie skutecznej strategii marketingowej, która przyciągnie turystykę do Twojej okolicy, może być trudne. Jeszcze trudniej jest wiedzieć, że kierujesz reklamy do właściwych potencjalnych użytkowników. Reklama zewnętrzna jest jednak równie istotna jak działania marketingowe w internecie. Sprawdź dlaczego i jakie nośniki reklamy outdoor mogą przynieść oczekiwane wyniki.
Różne branże wykorzystują reklamę zewnętrzną na swój własny sposób. Na przykład, jedząc stawy i restauracje na autostradzie, wykorzystują billboardy autostradowe, aby nakłonić klienta do ugryzienia i trochę odpocząć przy swoim knajpie. Przemysł samochodowy i turystyczny wykorzystują billboardy do reklamowania swoich produktów i planów turystycznych. Są zbyt udane, ponieważ ludzie na autostradzie szukają takich informacji.
Oprócz billboardów istnieje kilka innych form, w których reklama zewnętrzna może mieć miejsce. Na przykład firmy produkujące napoje wykorzystują wydarzenia sportowe i areny do prezentowania swoich produktów. Na przykład Coca Cola była jednym ze sponsorów Mistrzostw Świata FIFA. Tak samo mogą reklamować się pensjonaty i hotele tylko na skalę adekwatną do swojego budżetu. Inne miejsca, w których można zobaczyć reklamy zewnętrzne to: taksówki,autobusy, szyny kolejowe oraz przejścia podziemne i ściany, na których maluje się malowidła ścienne.
Reklama zewnętrzna – przykłady
Reklama drukowana i gazetowa zajmuje ogromną część reklamy, ale reklama zewnętrzna jest wyjątkowa na swój sposób. Jest to niezwykle opłacalna metoda reklamy. Wystarczy zaprojektować billboard i wydrukować go w porównaniu do reklamy telewizyjnej, w której trzeba zaprojektować całą 30-sekundową reklamę. Jeśli reklamy zewnętrzne są strategicznie rozmieszczone, mogą zagwarantować znaczną ekspozycję przy bardzo niewielkich kosztach. Dlatego reklama zewnętrzna jest bardzo opłacalna. Kolejnym przykładem są oczywiście nośniki stałociśnieniowe i pneumatyczne. Balony o nietypowych kształtach możemy zamówić u wielu producentów outdooru. Jest to ciekawy sposób na przyciągnięcie uwagi najmłodszych i nie tylko.
Balony o nietypowych kształtach dla branży turystycznej. Gdzie kupić?
Istnieje wiele rodzajów reklamy zewnętrznej nadmuchiwanej. Jest to jedna z nowszych metod przykuwania uwagi potencjalnych klientów. Najczęściej wykorzystuje się tego typu nośniki na wydarzeniach plenerowych. Balony o nietypowych kształtach na zamówienie u producenta Ad Blow mogą się sprawdzić przy wielu okazjach.